FULL 4D Result: TOTO, STC, Lotto 88, etc.

Sunday 29 September 2013

Nimota CK9 Sport


Salam semua. Saya sedang mencari moto baru. Jarak harian saya 140km. Wave125 saya dah tua n dah byk masalah dalam jarak 140km setiap hari. Autoclutch asik pecah je. Saya terlihat nimota ni di tesco n cantik gak. Kawan2 bole intro pasal moto ni? Sbb untuk menambah keyakinan saya dlm pemilihan sebuah jentera yg terbaik. Lagi pun saya baru tahu kewujudan jenama nimota ni. Terima kasih






140km stiap hari boleh tahan gak. kalau nak yang tahan dan proven...angkat la yamaha fzi. kalau rosak pn, org x kutuk motor...tapi kutuk owner moto. bwk motor china ni...biasa la...kalau rosak dah tntu la kutuk moto/brand...x tahan la/cap ayam la...dan mcm2 lagi. sdgkan kdg tu salah sndiri. bagi aku ck9 ni enjin dia tahan...sbb dia pakai pushroad....sietem yang sama dgn honda cg. pakai pushroad ni mentenen kurang. x prlu pikir pasal timing chain. yang pnting servis ikut jadual. aku dah bwk ck9 ni 1000km s.alam-prlis-s alam...ats hiwy full trotle....ok je enjn.



sblm ni aku prnah pakai demak dtm....enjn pushroad jugk...pusing mlysia 2.5k km full trotle....enjin ok je.



Syndicated via Stanley P. Passol Bikes News

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites