FULL 4D Result: TOTO, STC, Lotto 88, etc.

Friday 19 September 2014

DEMAK SKYLINE 200

Info yg baru diterima...Market Share malaysia ..Demak dah potong motor kebangsaan dan kebangaan Mahathir Modenas...

sekarang Demak dah jadi no 4. 1. Yamaha, 2. Honda,3 Sym, 4. Demak dan Modenas.



Saya da pi kedai motor tanya Skyline 200 mahal juga harganya 9.3 OTR Cash, motor sahaja 8.8K

Motor ni tangki dia plasstikor fiber...dah tak boleh letak tank bag , harap givi box sajaler...



Syndicated via Stanley P. Passol Bikes News

1 comments:

saya ada sedikit masalah dengan motosikal baru saya. sebaik menerima telefon dari kedai motorsikal di klebang, ipoh untuk saya membuat pengambilan motorsikal skyline 200 cc saya terus ke kedai tersebut. tapi malangnya apabila saya mendapati enjin motosikal tersebut bergegar dengan kuat dan bising. saya tidak ingin mengambil motosikal dan mohon pihak kedai berbuat sesuatu untuk membaiki sebelum saya mengambilnya. mohon pandangan semua tentang masalah ini. apa yg perlu saya lakukan jika saya masih tidak berpuas hati dgn motorsikal tersebut. boleh kah saya meminta enjin motosikal dibetulkan atau ditukarkan dahulu.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites