FULL 4D Result: TOTO, STC, Lotto 88, etc.

Wednesday 6 November 2013

Kawasaki ER6f dan ER6n Versi 19


Stuju dengan langkah2 pencegahan.. tp masalahnya.. adakah dengan mengamalkan langkah2 pencegahan masalah ini akan dapat di minimizekan? sebb tu sy mushkil skit sebab bengkel claim benda ni banyak jadi desebabkan minyak engine yang kurang? OF tiruan etc.



tp macm mana pulak yang jadi kepada member kita di atas? maintenence ikut schedule. Katakan lah seorang hamba Allah ni, tiap2 hari memang check EO sblm start engine, servis dekat kawasaki dealer, Riding pun satai je, rpm tak lebih 7k (contoh), tiba-tiba kena jugak masalah patah valve ni? mcm mana dia nak buktikan suma tu? adakah kita perlu hari2 ambik gambar level EO hari2 dan simpan. Kalau2 terjadi.. boleh dijadikan bukti??






sekali lagi saya nak beritau.. info dari kawasaki mereka dah 12,000 unit er6/versys... mengapa ada 11,900 motor yg elok??



melainkan kita boleh buktikan 9 dalam 10 biji er6 enjin pecah, saya sndiri akan turun bantu perjuangkan agar kawasaki taik balik semua er6 dan bayar pampasan pada semua pembeli.



sbg cth ialah proton wira... peratusan power window rosak tu lebih 50%. klu camtu ada kes.

sy pun seorg pengguna juga, bukan sy tidak bersimpati. tapi sebelum masa dibazirkan dgn kekalahan yg sudah tentu, baik kita sama2 fikir camner nak jadikan kes ini sgt kuat utk kita sbg pengguna supaya jadi iktibar bkn saja pada kawa malahan pada honda yamaha dan suzuki juga





Syndicated via Stanley P. Passol Bikes News

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites