FULL 4D Result: TOTO, STC, Lotto 88, etc.

Thursday 7 November 2013

Kawasaki ER6f dan ER6n Versi 19


sekali lagi saya nak beritau.. info dari kawasaki mereka dah 12,000 unit er6/versys... mengapa ada 11,900 motor yg elok??



melainkan kita boleh buktikan 9 dalam 10 biji er6 enjin pecah, saya sndiri akan turun bantu perjuangkan agar kawasaki taik balik semua er6 dan bayar pampasan pada semua pembeli.



sbg cth ialah proton wira... peratusan power window rosak tu lebih 50%. klu camtu ada kes.

sy pun seorg pengguna juga, bukan sy tidak bersimpati. tapi sebelum masa dibazirkan dgn kekalahan yg sudah tentu, baik kita sama2 fikir camner nak jadikan kes ini sgt kuat utk kita sbg pengguna supaya jadi iktibar bkn saja pada kawa malahan pada honda yamaha dan suzuki juga






yup.. sy memang stuju.. memang susah nak buktikan, tambahan dengan persatuan pengguna yang lemah di malaysia. Kalau kawa keluarkan figure 12000 dah dijual, perlu la kita tau.. berapa banyak unit yang terjual untuk model 2012 er6&versys.. sebab benda ni jadi kt model2 tertentu sahaja.. kalau 12000 tu adalah dari tahun 2012 sahaja.. memang sangat tak munasabah untuk cakap model 2012 bermasalah.. tp kalau 12000 tu adalah dari unit terjual sejak er6/versys dijual di malaysia.. sy rasa kita sebagai pengguna ada point yang manunjukkan model tertentu ni tak tahan. Maybe kawa ada buat sesuatu pada material valve untuk kurangkan kos.. kita tak tau sebab benda tu tidak di dedahkan.. yang didedahkan adalah figure yang terjual vs number yang ada masalah.



just my 2 cent.



Syndicated via Stanley P. Passol Bikes News

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites